Præsentation af Frugtordningen

Præsentation af frugtordningen

Skalmejeskolens SFO tilbyder frugtordning til alle børn. Der serveres brød og frugt/grønt.
Ordningen er frivillig og koster 80 kr. om måneden. Ønsker I ikke at være med i denne ordning, så giv besked til Charlotte (koordinerende pædagog)

For at være med i ordningen, skal I oprette jer i Conventus senest sidste dag i måneden før jeres barn starter i SFO´en.

Det gøres ved at følge vejledningen her på hjemmesiden (se fanen "Vejledning Conventus") og tilmelde jer på fanen: "Tilmelding til frugtordningen".  Bemærk - det er meget vigtigt, I tilmelder jer med jeres barns navn, og hvis I har flere børn, at I tilmelder dem enkeltvis.

Når I er oprettet, foregår betalingen automatisk hver måned. Når jeres barn stopper i SFO´en, skal I huske at afmelde jer ordningen. Dette skal gøres senest den sidste dag før jeres barn stopper.

Får I problemer med ovenstående, kan vores skolesekretær Connie kontaktes på mail: skacn@herning.dk